per
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
روش شناسی علوم انسانی
1608-7070
2588-5774
1999-05-22
5
18
12
21
689
نقش مواضع معرفت شناختى در تعارض و حل تعارض علم و دین
-
حسین بستان نجفی
1
.
https://method.rihu.ac.ir/article_689_7c84211f7316f122533dd081c8b5750e.pdf
-
per
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
روش شناسی علوم انسانی
1608-7070
2588-5774
1999-05-22
5
18
22
43
690
پیشگیرى از عقب ماندگى کاذب نخستین گام در راه تأمین بهداشتى
-
پریرخ دادستان
1
.
-
-
https://method.rihu.ac.ir/article_690_d7ea9d35766d875bc28985d7c742709b.pdf
-
-
per
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
روش شناسی علوم انسانی
1608-7070
2588-5774
1999-06-10
5
18
44
55
702
آیا تحقیقات آموزش عالى نیاز به بازنگرى دارد؟
-
جورج کلر
1
مشاور آموزش عالى، نویسنده وسردبیر مجله برنامه ریزى اموزش عالى
-
-
https://method.rihu.ac.ir/article_702_732ae2aa847bc534cb64f77359d17239.pdf
-
per
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
روش شناسی علوم انسانی
1608-7070
2588-5774
1999-05-22
5
18
55
64
703
فلسفه ذهن
-
محمد کاویانی
email: psy_kavyan@yahoo.com
1
.
-
-
https://method.rihu.ac.ir/article_703_f417a3ec79b3ba2535a85a0cb89df4bd.pdf
-