• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اخلاق نشر
    • راهنمای نویسندگان
    • فرایند پذیرش مقالات
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

وضع آموزش و پرورش و دانشهاى مربوط به آن در پایان قرن بیستم

نویسنده

  • علیمحمد کاردان

استاد دانشگاه تهران

چکیده

-

کلیدواژه‌ها

  • -

روش شناسی علوم انسانی
دوره 4، 14-15 - شماره پیاپی 14
خرداد 1377
صفحه 53-62

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 342.41 K

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 1,745
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,164

APA

کاردان, علیمحمد. (1377). وضع آموزش و پرورش و دانشهاى مربوط به آن در پایان قرن بیستم. روش شناسی علوم انسانی, 4(14-15), 53-62.

MLA

علیمحمد کاردان. "وضع آموزش و پرورش و دانشهاى مربوط به آن در پایان قرن بیستم". روش شناسی علوم انسانی, 4, 14-15, 1377, 53-62.

HARVARD

کاردان, علیمحمد. (1377). 'وضع آموزش و پرورش و دانشهاى مربوط به آن در پایان قرن بیستم', روش شناسی علوم انسانی, 4(14-15), pp. 53-62.

VANCOUVER

کاردان, علیمحمد. وضع آموزش و پرورش و دانشهاى مربوط به آن در پایان قرن بیستم. روش شناسی علوم انسانی, 1377; 4(14-15): 53-62.

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • برگزیده در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 1393-10-10
  • نشریه علمی برتر در ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی 1393-10-10

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©